איך יודעים שתוכן שיווקי עובד? הלכה למעשה, מקרים שקרו.
סקירה של אתריי תיירות פופולאריים בעולם ובחינת האטרקציות והיתרונות של תאילנד האקזוטית, העלתה אותי עם כל משפחתי על מטוס לבנגקוק לחופשה מופלאה בת חודש ימים. ניתן לקרוא לזה תוכן שיווקי שעובד בזמן אמת.
כתיבת אתר מעניין לסוכנות מכירת רכב בליסינג הביאו אותי להחליף את הרכב הפרטי שלי ברכב משודרג של חברה מובילה, בתנאים משתלמים, פריסת תשלומים נוחה וחבילת שירותים של ליסינג פרטי מעולה. לגמרי עובד התוכן השיווקי הזה.
אתר מרתק בתחום הבניה הירוקה, תועלותיה והיתרונות הכלכליים של בידוד תרמי ותאורה טבעית הביאו לבעלות על הבית הנוכחי שלי, הבניין הראשון בעיר שנבנה תחת תקן בניה ירוקה, ואף לבחינה של תכנית שיפוץ מקיפה תוך שימור עקרונות הבניה הירוקה וסגירת פרגולה מלוחות פוליקרבונט. זה אפילו לא היה תוכן שיווקי, אבל בחיי, זה עובד.
תוכן מעניין לאתר של עורך דין מומחה לדיני התעבורה הוביל אותי לטיפול מקצועי ומסור בדו"ח מהירות שקיבלתי. בתום לב, בלי כוונה וכתוצאה מהמהירות הלא מוכרת של הרכב החדש. ניתן רק לשמוח שלא כתבתי את אתרו של עורך דין פלילי.
עבודה שעשיתי עבור אתר לחברה המשווקת מוצרי פירות קפואים הביאו אותי למודעות גבוהה לערכים תזונתיים ולרכישת שייקר חדש ומקפיא מלא בפרי האוסנה שמשתלב מצוין עם בננה. התוכן היה מעולה ועשה את העבודה, אבל גם התמונות תרמו פה דבר מה.
ואלו רק דוגמאות מעטות לתוכן שיווקי איכותי, מעניין ומוכר, שאחרי התפיחה העצמית על השכם הביאו אותי למחשבה שזה הזמן להחליף מקצוע או לפחות לבטל את כרטיס האשראי. לפחות עד שחברת האשראי תזמין אותי לכתוב על יתרונות הכרטיס וההטבות שהוא מעניק.
מילה שלי- תוכן שיווקי שעובד.

